Operatoru profesionālā videokamera ar mikrofonu (redzama no sānskata)

Lai nodrošinātu vienotu pieeju publiskā sektora reklāmas kampaņu iepirkumiem, Latvijas Raidorganizāciju asociācija (LRA) un Latvijas Sabiedriskais medijs (LSM) ir kopīgi izstrādājuši skaidrojumu par reklāmas aktivitātēm publiskajiem iepirkumiem sabiedriskajos medijos.

Skaidrojuma mērķis ir informēt par kārtību, kādā publiskajam sektoram ir jāplāno reklāmas aktivitātes medijos un ierobežojumiem, kas pastāv attiecībā uz kampaņas materiālu izvietošanu Latvijas Sabiedriskajā medijā. Vienlaikus, lai informētu valsts pārvaldes un pašvaldību komunikācijas speciālistus par sagatavoto skaidrojumu, kā arī citiem aktuālajiem jautājumiem, Valsts kanceleja (VK) organizēs vebināru. Plašākai informācijai aicinām sekot līdzi VK aktualitātēm.

Skaidrojums ir pieejams šeit Iepirkumu ceļveža sadaļā “Nozaru iestāžu un organizāciju ieteikumi”.  

Valsts kanceleja rīko stratēģiskās komunikācijas vebināru valsts pārvaldes un pašvaldību komunikatoriem par aktuāliem jautājumiem. 

Lai saņemtu vebināra pieslēgšanās saiti, lūdzu, reģistrējieties elektroniski dalībai līdz 2.jūnijam: reģistrēšanās forma 

Saistītas tēmas

Skaidrojums