Cena
Bezmaksas
Izpildes termiņš darba dienās
Mēnesis
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Jebkura persona
Uzzināt vairāk
Saņemšanas ierobežojumi
-

Saņemt pakalpojumu

Publisko iepirkumu apstrīdēšana ir pārskatīšanas procedūra, kas nodrošina iepirkuma procedūru rīkotāju pieņemto lēmumu tiesiskuma pēcpārbaudi. Pakalpojuma mērķis ir novērst iepirkuma procedūru rīkotāju pieļautos pārkāpumus publiskajos iepirkumos.

Procesa apraksts

1. Pakalpojuma pieprasīšana

Lai pieprasītu pakalpojumu, ir jāsagatavo Iepirkumu uzraudzības birojam adresēts iesniegums, kurā ietveramas šādas ziņas: 1) iesnieguma iesniedzēja nosaukums un adrese; 2) tā pasūtītāja nosaukums un adrese, par kuru iesniegts iesniegums; 3) iepirkuma procedūras nosaukums un iepirkuma identifikācijas numurs; 4) fakti, par kuriem iesniegts iesniegums, norādot pārkāpumu; 5) iesnieguma juridiskais pamatojums; 6) iesnieguma iesniedzēja prasība.

Pakalpojuma pieprasīšana iespējama klātienē (personiski), pa pastu vai elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu vai pievienojot elektroniskajam pastam skenētu dokumentu vai e-adresē.

Pakalpojums var tikt atteikts gadījumos, ja: 1) netiek konstatēts iesniedzēja subjektīvo tiesību aizskārums; 2) iesniegums nav iesniegts Publisko iepirkumu likuma 68.panta otrajā vai trešajā daļā, Sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumu likuma 72.panta otrajā vai trešajā daļā, Publiskās un privātās partnerības likuma 29.panta otrajā vai trešajā daļā, Aizsardzības un drošības jomas iepirkumu likuma 63.panta otrajā vai trešajā daļā noteiktajā termiņā; 3) iesniegumā nav ietverti fakti, par kuriem iesniegts iesniegums, kā arī nav norādīts juridiskais pamatojums; 4) iesniegumā ietvertās ziņas ir acīmredzami nepietiekamas iesniedzēja prasības apmierināšanai vai iesniegums ir acīmredzami noraidāms pēc būtības; 5) nav samaksāts depozīts.

2. Pakalpojuma saņemšana

Iesniegumu izskatīšana un lēmumu pieņemšana notiek iesniegumu izskatīšanas sēdēs, uzklausot lietas dalībniekus videokonferences režīmā.  Par iesnieguma izskatīšanas sēdi dalībnieki tiek informēti, publicējot uzaicinājumu Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē vismaz trīs darbdienas iepriekš. Ja dalībnieki Iepirkumu uzraudzības birojam ir paziņojuši elektroniskā pasta adresi, Iepirkumu uzraudzības birojs informāciju par iesnieguma izskatīšanas sēdi nosūta dalībniekiem arī pa elektronisko pastu ne vēlāk kā dienā, kad uzaicinājums publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.

Pēc lēmuma pieņemšanas lēmums triju darbdienu laikā tiek paziņots, ievietojot to Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē.

Iesniegumu iesniegšana

  • E-pasts: pasts@iub.gov.lv
  • Iestādes oficiālā: e-adrese
  • Pasts: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919 
  • Iepirkumu uzraudzības biroja darba laiks: pirmdienās 8.30 – 18.00, no otrdienas līdz ceturtdienai 8.30 – 17.00, piektdienās 8.30 – 16.00, pirmssvētku darbdienās par divām stundām īsāks darba laiks.

Saņemt pakalpojumu