izvēlne

Aktuāli:

Telefonkonsultācijas darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00.

Saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu un Iepirkumu uzraudzības biroja Darba kārtības noteikumiem pirmssvētku darbdienās Iepirkumu  uzraudzības biroja darba laiks ir no plkst. 8.30. līdz 15.00.

--------------------

Biežāk uzdotie jautājumi

Valsts kanceleja aicina novērtēt izcilu klientu servisu valsts pārvaldē

Pirmdien, 16. septembrī, Valsts kanceleja uzsāk Laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Iedzīvotāju balsojumā visaugstāko novērtējumu guvušie darbinieki tiks sveikti Klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas ceremonijā.   

Šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. Balsošanas periods noslēgsies šā gada 12. novembrī.  

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015.gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Sīkāka informācija Valsts kancelejas tīmekļvietnē

Novērtē tīmekļvietnē www.sakipaldies.lv

 

 

 

UZ AUGŠU