izvēlne

Aktuāli:

Telefonkonsultācijas darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00.

Saskaņā ar Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumu un Iepirkumu uzraudzības biroja Darba kārtības noteikumiem pirmssvētku darbdienās Iepirkumu  uzraudzības biroja darba laiks ir no plkst. 8.30. līdz 15.00.

--------------------

Biežāk uzdotie jautājumi

Sabiedrisko attiecību speciālists/-e

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz:

Iepirkumu uzraudzības biroja sabiedrisko attiecību speciālista/-es amata vietu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 24. saimē, III līmenī, 11. mēnešalgu grupā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- organizēt sabiedrības informēšanu un izglītošanu par publisko iepirkumu jautājumiem;

- izstrādāt Biroja komunikācijas stratēģiju, organizēt un koordinēt komunikācijas stratēģijas īstenošanu;

- nodrošināt informācijas aktualizēšanu un papildināšanu Biroja tīmekļvietnē;

- uzturēt un attīstīt Biroja komunikāciju internetā, pēc iespējas paplašinot pasākumu norises atspoguļojumu foto/video formātā, kā arī attīstīt Biroja komunikāciju sociālajos medijos;

- apkopot citu valstu pieredzi sabiedrisko attiecību un komunikācijas jomā;

- konsultēt Biroja vadību, amatpersonas un darbiniekus sabiedrisko attiecību un komunikācijas jomā.

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas jomā, sociālo zinātņu vai starptautisko attiecību jomā;

- vismaz viena gada praktiska darba pieredze sabiedrisko attiecību un komunikācijas jomā;

- izpratne par komunikācijas un informācijas aprites procesu organizēšanu valsts pārvaldē;

-profesionālā pieredze darbā ar medijiem un komunikācijā ar mediju pārstāvjiem;

- pieredze darbā un zināšanas tīmekļvietņu rediģēšanas jomā un izpratne par foto un video apstrādi;

- labas komunikācijas prasmes, spēja plānot un organizēt, iniciatīva, orientācija uz rezultātu sasniegšanu;

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas atbilstoši B2 līmenim;

- vēlama darba pieredze publiskajā sektorā.

Mēs piedāvājam:

  • iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā;
  • sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi;
  • atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu;
  • stabilu atalgojumu, bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Piesakoties konkursā, Tev jāiesniedz:

  • pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām,
  • Curriculum Vitae (CV),
  • augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
  • dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
  • pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām.

Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2019. gada 19.novembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu: 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.

Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.

UZ AUGŠU